Tajne milujem narodeniny … no, teraz to nie je tajomstvo. ale ja áno.

Predstieram, že je mi jedno, či sú moje narodeniny alebo nie, zahrajte si to v pohode. Ale záleží mi na tom. Myslím, že to robí romantika. Miluje narodeniny viac ako čokoľvek iné – dokonca viac ako Vianoce. A to sa neobmedzuje iba na jej narodeniny.

Pre ňu je to všetko o tom, že niekto má úžasný deň a má deň, ktorý je úplne ich.

Pre mňa je to o tom, ako veľmi dokážem tlačiť blanche carte, ktorú dostanete, keď je to váš špeciálny deň. A je pozoruhodné, koľko sa môžete skutočne dostať na svoje narodeniny!

Tento rok sa moje narodeniny rozhodne zameriavajú na pivo, čo je zábavné. Rozhodol som sa vynaložiť väčšie úsilie na predtým spiace stránky našej firmy, ktorú by ste mohli vidieť častejšie: Pivo Romance!

V tejto fáze je to iba informačný kanál Instagram @Beerromance, ale malo by to byť zábava. Tento týždeň je vydanie IG, ako to zistíte.

Dúfame, že sa vám tento Ig Ed bude páčiť a čoskoro s vami budeme znova hovoriť.

Na zdravie!

Jim a Christina x

Nie, to nie sú moje balóniky – aj keď by som si prial, aby boli! Dnes sú 3. narodeniny dievčat našich priateľov! Je to taká miláčik a ako ste si možno uhádli, miluje ružovú!

Všetko najlepšie k narodeninám, Jessica. Tento zmrzlinový koláč je úplne chutný – jahody a čokoláda. Neviem, či sú to obľúbené príchute Jessicy, ale viem, že jej otec má rád!

Toto je z malého obchodu Gelato v Chatswood, Sydney nazývaná Gelateria Gondola. Úžasné malé miesto s ohromujúcim gelato. Čo nie je mimochodom zmrzlina. Nie nie nie.

Čítajte o rozdieloch tu!

Je streda a to znamená pivo! Zvyčajne hrám futbal každú stredu, ale tento týždeň máme noc voľna. Takže je to priamo dole v krčme. Sme v Bar Trinity v Surry Hills-dlhoročný obľúbený strašidelný tím tímov.

A dnes večer pijeme úžasné pivo zo sedenia z pivovaru Endeavour. Áno prosím!

Máme to šťastie, že žijeme dosť blízko prístavu v Sydney, že nie je veľa týždňov, kde sa nemusíme niekde venovať trajektu. Je to taký ohromujúci spôsob cestovania.

Dokonca aj dochádzajúci, ktorí používajú trajekt každý deň, sú uvoľnenejší a šťastnejší ako tí, ktorí používajú autobusy a vlaky. Aj keď je trajekt drahší a cestuje pomalšie (pokiaľ neexistuje premávka), myslím si, že je to najlepší spôsob, ako sa dostať z kamkoľvek.

Dnes večer sa s pani Romany usadíme a tešíme sa správne na začiatok zimy. Uvaril som svoje špeciálne pečené zemiaky (pravdepodobne by som vám mal dať recept, nemal by som?) A ohromujúci steak, a my sme praskli lahodný kabernet sauvignon z Hardys Wine.

Je to z radu Geology Tintara a stojí za to sa pozrieť.

Dnes dostávame základy našej cesty pripravené – napríklad kúpu nového kufra. Zistili sme, že náš starý je príliš veľký a aj keď to nebolo úplne plné, mala nadváhu.

To tiež znamená, že môžem sedieť v krabici, v ktorej prišiel. Veľmi pohodlné, ďakujem!

S pani Romany a ja dnes popoludní máme dôležité obchodné stretnutie. V našom miestnom. Testujeme tiež, aby sme videli, že je to dosť dobré pre moju narodeninovú oslavu.

To je!

Moje ryby a hranolky sú absolútne chutné, ako aj môj pirátsky život bledé pivo!

Obed pani Romance je oveľa zdravší, ale o nič menej chutný. Čo môže vyzerať ako obrovské čipy, sú v skutočnosti veľké dosky Halloumi!

Čo nájsť! Nemohol som tomu uveriť, keď som dnes zbadal túto obrovskú (a dobre vypracovanú) spliff na hotovostnom stroji uprostred mesta dnes.

Môžem len myslieť na chudobného človeka, ktorý ho tu nechal; Pravdepodobne len na ceste do preventívneho munby obchodu, dostali nejaké peniaze a nechali účel celého cvičenia na bankomate.

Keby to nebolo také vtipné, bolo by to smutné!

Dnes popoludní som si vzal veci Al Fresco. Hrniec kávy, ohromujúci výhľad a veľmi robustná kubánska cigareta. Nie je to oveľa lepšie. A naša kancelária Wi -Fi tiež dosahuje. Perfektné!

Len sa naozaj predvádza.

Pre tých, ktorým záleží, je to Cuaba Distuingos a je to vynikajúca cigara. Nie je to však pre slabých srdečných; Je to veľmi veľký dym.

Mám narodeniny a budem piť pivo, ak chcem! Jeden z nádherných narodenín pani Romany mi predstavuje: jedno z najlepších austrálskych pív – Hop Hog Feral Brewery.

Včera bol Deň matiek v Austrálii – a v skutočnosti mnoho krajín na celom svete.

Spolupracovali sme s Feeney’s Irish Cream, aby sme priniesli ohromujúci koktail pre špeciálny deň mamy – aj keď by som si to osobne užíval pitie každý deň v roku … a nie som ani mama!

Pozrite sa na tento vynikajúci nápoj tu.

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy predtým nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Aký ohromujúci deň na Stockton Beach – najdlhšia pláž v Port Stephens. Je na miestach dlhý 32 km a je na miestach široký až 1 km. Voda tiež zostáva po celé veky plytká, vďaka čomu je ideálny pre pádlovanie!

Pozrite sa viacz našich tipov pre Port Stephens, iba pár hodín severne od Sydney, tu.

Port Stephens je skutočne úžasnou súčasťou Austrálie. Slnko stúpajúce nad krajinou tohto polostrova stojí za to skorý začiatok!

Užite si tento záber – je to zriedkavé. Zvyčajne vstávam včas, aby som videl východ slnka a je ešte zriedkavejšie, že mám náladu, aby som urobil svoju fotografiu!

Ale výhľad na zátoky Port Stephens, rovnako ako slnko porušuje, obzor sa oplatí vzdať sa tepla svojej postele!

Ostrov Maaking, pri severovýchodnom pobreží Malajzie Borneo, je úplne ohromujúci. Tento malý prúžok piesku zmizne pri prílivu a zmizne listy, keď sa ostrov pokrytý palmou v diaľke úplne izoloval.

Keď sme prvýkrát videli toto miesto, nemohli sme uveriť našim očiam. Je škoda, že zvyšok matingu nie je taký krásny.

Keď sme navštívili ostrov Gaya hneď pri pobreží Kota Kinabalu – hlavné mesto Sabah – urobil som priateľa! Nemyslím si však, že sa o mňa rovnako zaujímal ako náš piknik!

Som si tiež vedomý, že tento človek sa nazýva vousatá prasa. Keby sa to niekedy dozvedel môj brat, nedovolil by mi, aby som sa s tým dostal!

Gaya Island Resort má pozoruhodný výhľad z pláže cez vodu po Kota Kinabalu v Malajzii Borneo. Odtiaľ môžete vidieť Mount Kinabalu – najvyšší vrchol Borneo.

Viac informácií o našom čase v Borneo nájdete v našej knižnici príspevkov tu.

Dúfame, že sa vám tento týždeň užili vydanie IG. Určite si čoskoro znova porozprávame.